Underbara bror

Hade just ett underbart samtal med min bror! :)
Tänk er att någon låter så där riktigt entusiastisk och överlycklig och ta det *4 så lät han! :)


J -Hallå?
K -Men hejsan!
J -Haha hej. Är det Ellinor som säger att du måste låta glad när du ringer till någon!? (Han brukar nämligen inte låta munter då man pratar med honom i telefon..)
K -Åh nej nej, det här är mitt påhitt! Är maten klar snart?
J -Ja den är klar redan.
K -Åh är den redan klaar!?
J -Mmm
K -Åh men tack så mycket, då kommer vi med detsamma!
J -Aa gör't!
K -Hej dåå!
J -A hej då.

Blev glad av samtalet för jag gillar knäppa människor! Inte dom dumma knäppa utan dom roliga knäppa, jag gillar min bror helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0